Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Συγκλονιστική μαρτυρία!
Γέροντας Γαβριήλ.... "Είδα τον Αντώνιο Σιατίστης να τον συνοδεύει στον ουρανό η Παναγία" !!!

Η συγκλονιστική μαρτυρία που θα διαβάσετε παρακάτω,δόθηκε από έναν αδελφό που έχει εδώ και πολλά χρόνια στενή σχέση αυτός και όλη η οικογένειά του,με τον γνωστό Γέροντα Γαβριήλ τον Αγιορείτη.

Ο Δημήτρης,(αυτό είναι το όνομά του) μας διηγήθηκε την συγκλονιστική μαρτυρία του γέροντα,λέγοντάς μας τα εξής...

"Μετά από το ταξίδι (ο Δημήτρης είναι κάτοικος Καστοριάς),φτάσαμε στο σπίτι που τον φιλοξενούσε.

Όταν ήρθε η σειρά μας,μπήκαμε στο δωμάτιο του γέροντα.

Αφού ευλόγησε εμένα,την σύζυγό μου και τα παιδιά μου,αρχίσαμε να συζητάμε και να ρωτάω όπως πάντα διάφορα θέματα,αναζητώντας λόγια και συμβουλές,που μόνο απ΄τον γέροντα ακούω.....



Στην διάρκεια της συζήτησης,γύρισε ο γέροντας και μου είπε... "Δημήτρη... ξέρω πως είχες ιδιαίτερη αδυναμία στον  "Άγιο" Αντώνιο Σιατίστης και θέλω να σου πω κάτι." Η λέξη Άγιος μου προκάλεσε μεγάλη έκπληξη και του είπα... "Γέροντα... γιατί τον αποκαλείς Άγιο τον μακαριστό Αντώνιο.Τον ήξερα πόσο ταπεινός και πόσο ασκητική μορφή ήταν,αλλά,δεν άκουσα από κανέναν να έχει ανακηρυχθεί Άγιος."
"Δεν χρειάζεται παιδί μου να ανακυρήξουν οι άνθρωποι κάποιον Άγιο... τους Αγίους τους ανακυρήσει ο Θεός πρώτα και μετά οι άνθρωποι"
"Και πως το ξέρεις γέροντα ότι ο Αντώνιος αγίασε?"
Τότε άκουσα συγκλονισμένος να μου λέει... "Τον είδα Δημήτρη μου,τον είδα να ανεβαίνει στον ουρανό και μάλιστα να τον συνοδεύει η ίδια η Παναγία μας μαζί με Αγγέλους.Δεν ξέρω άλλον επίσκοπο μετά τον Άγιο Νεκτάριο που να τον συνόδευσε η Παναγία μας στον ουρανό μετά την κοίμησή του.Θα καταλάβεις όταν φανερωθεί η Χάρη του και να ξέρεις ότι αγίασε για αυτά που είπες πριν... ήταν ταπεινός,ασκητικός,και ακτήμων.!"

Ο Δημήτρης μας περιέγραψε τα λόγια αυτά με δάκρυα στα μάτια.Μας έδειξε φωτογραφίες των παιδιών του και της συζύγου του και μας είπε ότι σύντομα θα αρχίσουμε να το ακούμε αυτό το γεγονώς και από άλλους.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου