Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Είδα τον σταυρό σαν αυτόν που φορούσα,να είναι σε μαντέμι σε καπάκι αποχεύτεσης ή ύδρευσης της ΔΕΥΑΔ (Δράμας και όχι μόνο)

Αγαπητοί μου περπατούσα πριν από τέσσερα περίπου χρόνια και είδα τον σταυρό που φορούσα να είναι σε μαντέμι σε καπάκι αποχεύτεσης η ύδρευσης της ΔΕΥΑΔ πάνω στο πεζοδρόμιο. Έκανα παράπονα στις δημοτικές υπηρεσίες αλλά τίποτα.

Πήγα τότε στον παλιό Δήμαρχο και μοίραζε υποσχέσεις ότι θα το εξετάσει.
Φυσικά τίποτα δεν έγινε. Πήγα τότε σε κάποιες εκκλησιαστικές αρχές και μου είπαν
<<ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ>>.

Έφριξα ,σκανδαλίστηκα
αλλά
<<Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ-ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΜΑΣ>>.


Πήγα και στον τωρινό Δήμαρχο και του είπα για το θέμα. Μου είπε θυμωμένα πως δεν είναι μόνο Δήμαρχος των Χριστιανών.
Συνέχισε....



<<δεν ξέρεις ότι οι περισσότεροι δεν είναι Χριστιανοί;>>
Του φώναξα και εγώ και έφυγα θυμωμένος και στενοχωρημένος.
Δηλαδή δεν θα είμαστε ούτε Χριστιανοί ούτε Έλληνες στο μέλλον.
Από τότε το λέω σε όλους όσους γνωρίζω για να ξέρουν.
Γέμισε όλη η Δράμα από τέτοια καπάκια. Είναι παντού. Ακόμη και στην περιοχή Ασπροβάλτας και αλλού , επεκτείνεται το κακό.



ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΧΑΜΗΛΑ ΘΑ ΠΕΣΩ Ο ΑΣΩΤΟΣ
Κ.Β. ,ΔΡΑΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου