Οι πρώτες δοκιμές του Γιο-crossover πραγματοποιήθηκαν σε πεδίο δοκιμών αυτοκινήτων κοντά στην πόλη Ντμίτροβ.
Οι δημοσιογράφοι όχι μόνο είδαν από κοντά τα εσωτερικά μέρη του αυτοκινήτου, αλλά και το δοκίμασαν σε πίστες ταχύτητας και ελιγμών. Μεταξύ αυτών που δοκίμασαν το μυστηριώδες «Γιο-concept» ήταν και ο ανταποκριτής της «Φωνής της Ρωσίας».
Με μια πρώτη ματιά τίποτα το ασυνήθιστο. Ωστόσο, αμέσως χτυπά το μάτι μια δίχρωμη επικάλυψη του γράμματος «Γιο» στους προφυλακτήρες και στους τροχούς, η οποία απορροφά το φως του Ήλιου....
Όταν όμως κάτσεις στο τιμόνι, καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για το αυτοκίνητο του μέλλοντος. Ένα άνετο ρυθμιζόμενο κάθισμα, το οποίο σαν να αγκαλιάζει τρυφερά τον οδηγό, ένα μαλακό και όχι φαρδύ τιμόνι, προσαρμοσμένο όπως για τα γυναικεία, έτσι και για τα ανδρικά χέρια, ένα ευρύχωρο σαλόνι.
Όλα τα απαιτούμενα συστήματα ελέγχου, όπως η αλλαγή ταχυτήτων, ο έλεγχος των υαλοκαθαριστήρων, τα φώτα και όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένων και των συστημάτων ήχου και βίντεο, όλα αυτά βρίσκονται στο τιμόνι. Πρόκειται για το πρώτο πειραματικό μοντέλο του ρωσικού γιο-μομπίλ, το σχέδιο του οποίου αναπτύσσεται από το 2010 από το μηδέν, αφηγείται ο γενικός διευθυντής του γιο-μομπίλ Αντρέι Γκίνζμπουργκ:
Η αποστολή μας ήταν και παραμένει να είμαστε ο πρώτος ρωσικός παραγωγός υβριδικού αυτοκινήτου με τη μάρκα «γιο». Αυτό που παρουσιάζουμε σήμερα είναι η πρώτη γενιά των γιο-μομπίλ, πρότυπο για τη μελλοντική μαζική παραγωγή. Προγραμματίζουμε να δημιουργήσουμε ακόμα τουλάχιστον δύο γενιές προτύπων, και μετά θα εμφανιστούν τα αυτοκίνητα που θα πάνε για την πιστοποίηση.
Σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου οι παραγωγοί θα πρέπει να σκεφτούν ακόμη, το εσωτερικό του σε περίπτωση επιτυχών δοκιμών θα παραμείνει αμετάβλητο. Μία από τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του προγράμματος «γιο», είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης πολλών καυσίμων. Χρησιμοποιώντας στο σχέδιο του γιο-μομπίλ τον κινητήρα δύο καυσίμων (φυσικό αέριο / βενζίνη), οι μηχανικοί της εταιρείας στοχεύουν κυρίως το φυσικό αέριο, το μεθάνιο. Το τελευταίο προβλέπεται να γίνει το βασικό καύσιμο για το γιο-μομπίλ. Αυτή η σχεδιαστική ιδιότητα επιτρέπει να λυθούν πολλά οικονομικά και οικολογικά προβλήματα.
Στο αυτοκίνητο προβλέπεται η υποστήριξη των δύο πιο προηγμένων συστημάτων δορυφορικής πλοήγησης GLONASS και GPS, συνεχίζει ο Αντρέι Γκίνζμπουργκ:
Διαθέτουμε ένα πολύ ανεπτυγμένο σύστημα επικοινωνίας, Έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχει επικοινωνία με το κέντρο επισκευών, διάγνωση εξ αποστάσεως. Υπάρχουν και οι δυνατότητες των πολυμέσων, η σύνδεση με το κινητό τηλέφωνο και μέσω Bluetooth και μέσω ηχείων. Και το σύστημα GLONASS επιτρέπει εκτός από την πλοήγηση, σε περίπτωση τροχείου ατυχήματος και ενεργοποίησης των αερόσακων να καλέσει τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Μπορούμε να μιλάμε μέχρι το άπειρον για το γιο-crossover. Είναι πάρα πολλές οι ιδέες που έχουν εφαρμόσει οι κατασκευαστές. Όμως μόνο το 2015 θα καταλάβουμε εάν θα μπορέσουν αυτές να υλοποιηθούν ή όχι. Διότι εκείνο το έτος προγραμματίζεται να κατασκευαστεί το πρώτο από τα 20 χιλιάδες μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα γιο-μομπίλ. Και η μαζική τους παραγωγή έως 40 χιλιάδες ετησίως προβλέπεται όχι νωρίτερα από το 2018.
Μιλένα Φάουστοβα
Πηγή
Οι δημοσιογράφοι όχι μόνο είδαν από κοντά τα εσωτερικά μέρη του αυτοκινήτου, αλλά και το δοκίμασαν σε πίστες ταχύτητας και ελιγμών. Μεταξύ αυτών που δοκίμασαν το μυστηριώδες «Γιο-concept» ήταν και ο ανταποκριτής της «Φωνής της Ρωσίας».
Με μια πρώτη ματιά τίποτα το ασυνήθιστο. Ωστόσο, αμέσως χτυπά το μάτι μια δίχρωμη επικάλυψη του γράμματος «Γιο» στους προφυλακτήρες και στους τροχούς, η οποία απορροφά το φως του Ήλιου....
Όταν όμως κάτσεις στο τιμόνι, καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για το αυτοκίνητο του μέλλοντος. Ένα άνετο ρυθμιζόμενο κάθισμα, το οποίο σαν να αγκαλιάζει τρυφερά τον οδηγό, ένα μαλακό και όχι φαρδύ τιμόνι, προσαρμοσμένο όπως για τα γυναικεία, έτσι και για τα ανδρικά χέρια, ένα ευρύχωρο σαλόνι.
Όλα τα απαιτούμενα συστήματα ελέγχου, όπως η αλλαγή ταχυτήτων, ο έλεγχος των υαλοκαθαριστήρων, τα φώτα και όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένων και των συστημάτων ήχου και βίντεο, όλα αυτά βρίσκονται στο τιμόνι. Πρόκειται για το πρώτο πειραματικό μοντέλο του ρωσικού γιο-μομπίλ, το σχέδιο του οποίου αναπτύσσεται από το 2010 από το μηδέν, αφηγείται ο γενικός διευθυντής του γιο-μομπίλ Αντρέι Γκίνζμπουργκ:
Η αποστολή μας ήταν και παραμένει να είμαστε ο πρώτος ρωσικός παραγωγός υβριδικού αυτοκινήτου με τη μάρκα «γιο». Αυτό που παρουσιάζουμε σήμερα είναι η πρώτη γενιά των γιο-μομπίλ, πρότυπο για τη μελλοντική μαζική παραγωγή. Προγραμματίζουμε να δημιουργήσουμε ακόμα τουλάχιστον δύο γενιές προτύπων, και μετά θα εμφανιστούν τα αυτοκίνητα που θα πάνε για την πιστοποίηση.
Σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου οι παραγωγοί θα πρέπει να σκεφτούν ακόμη, το εσωτερικό του σε περίπτωση επιτυχών δοκιμών θα παραμείνει αμετάβλητο. Μία από τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του προγράμματος «γιο», είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης πολλών καυσίμων. Χρησιμοποιώντας στο σχέδιο του γιο-μομπίλ τον κινητήρα δύο καυσίμων (φυσικό αέριο / βενζίνη), οι μηχανικοί της εταιρείας στοχεύουν κυρίως το φυσικό αέριο, το μεθάνιο. Το τελευταίο προβλέπεται να γίνει το βασικό καύσιμο για το γιο-μομπίλ. Αυτή η σχεδιαστική ιδιότητα επιτρέπει να λυθούν πολλά οικονομικά και οικολογικά προβλήματα.
Στο αυτοκίνητο προβλέπεται η υποστήριξη των δύο πιο προηγμένων συστημάτων δορυφορικής πλοήγησης GLONASS και GPS, συνεχίζει ο Αντρέι Γκίνζμπουργκ:
Διαθέτουμε ένα πολύ ανεπτυγμένο σύστημα επικοινωνίας, Έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχει επικοινωνία με το κέντρο επισκευών, διάγνωση εξ αποστάσεως. Υπάρχουν και οι δυνατότητες των πολυμέσων, η σύνδεση με το κινητό τηλέφωνο και μέσω Bluetooth και μέσω ηχείων. Και το σύστημα GLONASS επιτρέπει εκτός από την πλοήγηση, σε περίπτωση τροχείου ατυχήματος και ενεργοποίησης των αερόσακων να καλέσει τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Μπορούμε να μιλάμε μέχρι το άπειρον για το γιο-crossover. Είναι πάρα πολλές οι ιδέες που έχουν εφαρμόσει οι κατασκευαστές. Όμως μόνο το 2015 θα καταλάβουμε εάν θα μπορέσουν αυτές να υλοποιηθούν ή όχι. Διότι εκείνο το έτος προγραμματίζεται να κατασκευαστεί το πρώτο από τα 20 χιλιάδες μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα γιο-μομπίλ. Και η μαζική τους παραγωγή έως 40 χιλιάδες ετησίως προβλέπεται όχι νωρίτερα από το 2018.
Μιλένα Φάουστοβα
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου