Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Ειρήνη Μερκούρη: Η πίστη μου με έσωσε! (βίντεο)



Έπειτα από δύο χειρουργεία και δύο εβδομάδες νοσηλείας σε ιδιωτικό θεραπευτήριο των Αθηνών, η Ειρήνη Μερκούρη βρίσκεται πλέον στο σπίτι της έχοντας στο πλευρό της την οικογένειά της που της στάθηκε όλες αυτές τις μέρες.

Μιλώντας στην «Πρωινή Μελέτη», η γνωστή τραγουδίστρια εξομολογήθηκε πώς ξεκίνησαν όλα: «Είχα έναν πόνο γύρω στις 10 μέρες. Κάποια στιγμή δεν άντεχα άλλο και πήγα στο νοσοκομείο. Κάναμε για δύο μέρες όλες τις εξετάσεις. Δεν έδειξαν κάτι. Αλλά συνέχισα να πονάω....



 Έμενε άλλη μια εξέταση για να μας δώσει μια τελική απάντηση. Με το που έγινε, μου είπαν πως έπρεπε να μπω αμέσως χειρουργείο. Καταλαβαίνετε πόσο απειλητικό ψυχολογικά και σωματικά ήταν αυτό για τη ζωή μου», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Παραδόθηκα στον Χριστό. Η πίστη μου με έσωσε! Όσο θα ζω, αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ και θα ευχαριστώ τον Θεό. Ένιωσα πραγματικά ότι φτάνω στο τέλος!»

«Λίγο πριν μπω στο χειρουργείο είχα την εικόνα του Χριστού και του Άγιου Δαυίδ. Μέσα στην νάρκωση είδα τον Άγιο και ξύπνησα. Θα ακουστεί παράλογο αλλά δεν με νοιάζει καθόλου. Και σήμερα και πάντα γίνονται θαύματα. Αρκεί κάποιος να πιστεύει», αποκάλυψε η Ειρήνη Μερκούρη, που τώρα περιμένει τις τελικές της εξετάσεις. «Είμαι ήρεμη γιατί πιστεύω πως θα βγουν καθαρές», κατέληξε η τραουδίστρια.

Εμείς να ευχηθούμε να πάνε όλα καλά!


video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου